Wybuch pandemii spowodował przystosowanie się firm do cyfryzacji.
Naturalnym następstwem było nadejście pracy zdalnej oraz przeniesienie wszelkich procesów do świata online. Pierwszoplanowym wydarzeniem okazał się podpis elektroniczny, bez którego prowadzenie biznesu byłoby utrudnione.
Najczęściej (63 %) wymienianym dokumentem, do sporządzenia którego wykorzystywany jest podpis elektroniczny jest roczne sprawozdanie finansowe. Po 61 % wskazań uzyskały umowy finansowe, takie jak:
- umowy kredytowe,
- umowy zabezpieczeń,
- umowy inwestycyjne itp.,
- dokumentacja dotycząca zatrudnienia – w tym umowy o pracę, wewnętrzne dokumenty dotyczące polityki firmy, regulaminy i wnioski pracownicze.
Jedynie nieznacznie mniej popularne są pełnomocnictwa (54 %) oraz protokoły z posiedzenia zarządu lub pisemne uchwały (51 %).
Copyright © Fintaxis Finanse
Więcej aktualności znajdziesz TUTAJ <<<