
W związku z wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 oraz objęciem od 10 października całego kraju strefą żółtą, banki wprowadzają obostrzenia dla Klientów. Banki zwracają się z prośbą o ograniczenie w ramach możliwości bezpośredniego kontaktu z pracownikami. Zachęcają również do współpracy poprzez e-mail oraz telefon.
Pamiętaj o przestrzeganiu zaleceń w postaci:
- zakrywania ust i nosa
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii: do odwołania nakłada się obowiązek zakrywania, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego, (…) ust i nosa m. in. w budynkach obsługi bankowej (…)
- limitów odległości
W strefie oczekiwania między Klientami obowiązują limity odległości min. 1,5 m, a tam, gdzie jest to możliwe, banki zachęcają do utrzymywania większych odległości.
- przebywanie na kwarantannie
Osoba poddana obowiązkowej izolacji/kwarantannie, w okresie jej trwania nie może realizować czynności faktycznych na rzecz banku, w tym składać wniosków do banku.
Ponadto banki przypominają o bieżącym korzystaniu z płynów do dezynfekcji rąk dostępnych na terenie placówek.
Osobie, która w oddziale banku nie zasłania ust i nosa można odmówić obsługi.
Przedsiębiorco, zimą znowu będę wprowadzane obostrzenia w wyniku wzrostu zachorowań na COVID-19, dlatego już dziś zabezpiecz płynność finansową swojej firmy w postaci limitu w koncie.
Więcej o warunkach limitu w koncie przeczytasz >>> TUTAJ <<<
Masz pytania? Porozmawiaj z naszymi Ekspertami
>>> KONTAKT <<<