Wirtualne biuro Wrocław

Wirtualne biuro we Wrocławiu to usługa dodatkowa jaką oferujemy klientom prowadzącym księgowość w naszym biurze rachunkowym we Wrocławiu. Oferujemy Państwu adres biura do wynajęcia dla swojej firmy na ul. Szpaczej 18-20 we Wrocławiu, w atrakcyjnej cenie miesięcznej, kwartalnej, półrocznej lub rocznej. W usłudze dodatkowej jest możliwość informowania oraz przesyłania korespondencji przychodzącej.

Jest również możliwość wynajęcia sal konferencyjnych na godziny. Biuro wirtualne to idealna propozycja dla nowych lub istniejących przedsiębiorców wchodzących na nowy rynek biznesu, a także dla chcących obniżyć koszty związane z wynajmem biura lub sal do spotkań biznesowych.

W ramach oferowanych usług oferowane są 3 sale konfekcyjne, z których można skorzystać w zależności od potrzeby. Umożliwiamy wynajęcie 2 sal cztero osobowych oraz jednej 10 osobowej. Dodatkiem do sal jest: woda, kawa, flipchart, projektor, Internet.

Wirtualny adres do wynajęcia najtaniej we Wrocławiu!
Wirtualne biuro Wrocław, ul. Szpacza 18-20

TAGI: wirtualne biuro Wrocław najtaniej, wirtualne biuro do wynajęcia Wrocław, wirtualne biuro we Wrocławiu, wirtualny adres Wrocław, biuro wirtualne Wrocław, wirtualne biuro Wrocław, wirtualne biuro we Wrocławiu, wirtualne biura we Wrocławiu, wynajem wirtualnego biura Wrocław, wynajem wirtualnego biura we Wrocławiu, wirtualne biura Wrocław, wirtualny adres firmy, najtańsze biuro wirtualne Wrocław, adres wirtualny Wrocław, wirtualne biuro Wrocław cennik, wirtualne biuro Wrocław fabryczna, biura wirtualne Wrocław, adres dla firmy Wrocław, biura do wynajęcia Wrocław, wirtualne biuro Wrocław cena

Korzyści wynajmu wirtualnego biura

Atrakcyjna cena
Minimum formalności
Dowolność rozpoczęcia
Odbieranie korespondencji
Dostęp
8:00 - 16:00

Cennik wynajmu wirtualnego biura

Pakiet Start
  • Udostępnienie adresu firmy
  • Informacja o nadejściu korespondencji
  • Obsługa poczty przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji 0,50 zł za stronę A4 wysyłka na adres email Klient
40 zł / miesiąc *przy płatności rocznej
Pakiet podstawowy
  • Udostępnienie adresu firmy
  • Informacja o nadejściu korespondencji
  • Obsługa poczty przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji do 20 stron A4 0,50 zł za stronę A4 wysyłka na adres email Klient
50 zł / miesiąc *przy płatności rocznej
Pakiet rozszerzony
  • Udostępnienie adresu firmy
  • Informacja o nadejściu korespondencji
  • Obsługa poczty przychodzącej
  • Skanowanie korespondencji do 100 stron A4 0,50 zł za stronę A4 wysyłka na adres email Klient
60 zł / miesiąc *przy płatności rocznej

Najczęściej zadawane pytanie - FAQ

Wirtualne Biuro – jest to usługa najmu lokalu polegająca na udostępnieniu wynajmującemu adresu siedziby działalności gospodarczej. Jeżeli firma wynajmująca lokal ma pozwolenie od właściciela tego lokalu na wynajmowanie części biurowych dla osób trzecich, wtedy taka usługa jest w pełni legalna i bezpieczna dla przedsiębiorcy. Wirtualne biuro pozwala przedsiębiorcom na prowadzenie swojej działalności gospodarczej bez wynajmowania własnego lokalu. Jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają potrzeby codziennego przebywania w biurze, a ich branża również tego nie wymaga – na przykład osoby pracujące zdalnie, które swoją pracę mogą wykonywać w domu oraz dla osób dopiero stawiających swoje pierwsze kroki w branży. Nawet jeżeli nie potrzebujesz stałego miejsca wykonywania działalności, należy pamiętać, że zgodnie z ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, osoby które prowadzą działalność gospodarczą mają obowiązek wskazać adres oraz tytuł prawny lokalu. Nie ma więc możliwości założenia działalności gospodarczej bez ustalenia miejsca prowadzenia działalności. – informuje Doradca Podatkowy z biura rachunkowego Fintaxis Finanse.

Pod danym adresem może być zarejestrowanych wiele firm, a ich właściciele wcale tam przebywać nie muszą.

O wszystko dbają wykwalifikowani pracownicy.

W zależności od oferty danej firmy możemy liczyć kilka opcji pakietowych, między innymi są to: udostępnianie adresu siedziby firmy, odbioru korespondencji i wysyłania jej skanem na e-mail klienta lub jedynie informowanie telefoniczne o nadejściu korespondencji, a także umieszczenie w materiałach reklamowych firmy. Niektóre firmy oferują również wynajem sal konferencyjnych na godziny, co jest świetnym rozwiązaniem na spotkania biznesowe. Należy pamiętać, że decydując się na usługę wirtualnego biura musimy upewnić się, że firma, która świadczy takie usługi musi posiadać właśnie salę konferencyjną – w innym przypadku izby skarbowe mogą odmówić rejestracji działalności lub spółki pod danym adresem. Możliwe jest również zlecenie firmie odbierania telefonów w naszym imieniu, o ile firma posiada taką opcję w swoim pakiecie.

Przede wszystkim jest to świetna opcja dla przedsiębiorców, którzy nie potrzebują stacjonarnego biura, a jedynie adresu siedziby firmy do rejestracji działalności.

Takie rozwiązanie jest idealne dla osób pracujących zdalnie lub w terenie, które często podróżują, zajmują się usługami transportowymi  lub po prostu nie potrzebują wynajmować całego biura. Jest to również bardzo dobra finansowo opcja – firmy zajmujące się najmem lokalu przeważnie mają możliwość wyboru ciekawych pakietów dotyczących płatności.

Pamiętajmy również, że decydując się na adres siedziby będziemy podlegać pod Urząd Skarbowy przynależny do tego adresu. Sprawdź poniżej kiedy zmieni się adres Urzędu Skarbowego.

 

Zalety wirtualnego biura:

  • Dobra alternatywa dla osób, które nie mogą lub nie chcą podać swoje adresu zamieszkania jako adresu siedziby firmy – wtedy mamy pewność, że nasz adres domowy nie będzie nigdzie widniał – to samo tyczy się osób przenoszących się do innego miasta lub wynajmującego mieszkanie,
  • Outsourcing usług – możliwość skorzystania z profesjonalnych usług administracyjnych, a także księgowych,
  • Zredukowanie kosztów, takich jak wynajmowanie comiesięczne lokalu lub jego zakup, wyposażenie biura, obsadzenie pracownikami, koszty sprzątania,
  • Wysokość opłat – ceny za najem biura wahają się w granicach od kilkudziesięciu do kilkuset złotych miesięcznie i zależą przeważnie od wybranego pakietu oraz lokalizacji firmy,
  • Fachowa pomoc na start – przeważnie biura oferujące udostępnienie adresu siedziby firmy mogą pomóc nam w założeniu działalności gospodarczej lub spółki,
  • Pozytywny wpływ na postrzeganie firmy,
  • Biurka do co-workingu,
  • Oszczędność czasu – to pracownicy firmy wynajmującej lokal zajmują się odbiorem korespondencji i jej ewentualnym skanowaniem,
  • Możliwość profesjonalnej obsługi gości podczas wynajęcia sali konferencyjnej, wypożyczenie rzutnika, przygotowanie napojów oraz dostęp do wi-fi,
  • Przyjmowanie gości w pełni wyposażonym biurze,
  • Możliwość wynajęcia biura przez firmy zagraniczne prowadzące interesy w Polsce,
  • Odciążenie z obowiązków, wsparcie w codziennych obowiązkach,
  • Świetne rozwiązanie na start firmy oraz wszystkich freelancerów,
  • Kadra wykwalifikowanych pracowników, która świadczy usługi dodatkowe,
  • Przenosząc adres siedziby firmy z małego miasteczka do większego jakim jest np. Wrocław, możemy uniknąć częstych kontroli z urzędów skarbowych i przede wszystkim te kontrole nie odbywają się u nas w domu,
  • Możliwość wpisania wszelkich wydatków do kosztów uzyskania przychodu, co obniża naliczony podatek dochodowy.

Wady wirtualnego biura:

  • Generowanie dodatkowych kosztów podczas konieczności zmiany siedziby firmy,
  • Otwarcie biura w określonych godzinach, czyli spotkania o niestandardowych porach mogą okazać się utrudnieniem,
  • Jeżeli biuro znajduje się w kamienicy, która od lat nie była remontowana, wpływa to negatywnie na wizerunek naszej firmy.

Jak widać korzystanie z usług Biura Wirtualnego przynosi dużo więcej korzyści niż wad, dlatego warto przeanalizować czy taka forma udostępniania adresu firmy nie okazałaby się dla nas najlepsza.

Przede wszystkim warto osobiście przejechać się do biura – zobaczyć jak wygląda z zewnątrz oraz wewnątrz, jakie ma wyposażenie i co oferuje. Dobrze, jeżeli możemy poznać osoby, które będą zajmowały się naszą obsługą i na tej podstawie stwierdzić czy współpraca będzie owocna – w końcu powierzamy tym osobom nasze firmowe korespondencje oraz inne sprawy. Warto zwrócić uwagę jaki jest okres wypowiedzenia umowy w razie jakichkolwiek planowanych przez nas zmian. Polecamy także sprawdzenie jak wygląda sala konferencyjna, w której możemy przyjmować naszych gości.

Jeżeli potrzebujesz pomocy w założeniu działalności lub chciałbyś skorzystać z naszych usług najmu wirtualnego biura skontaktuj się z naszym doradcą, który dobierze dla Ciebie najlepszą ofertę.

Najważniejszym argumentem przemawiającym za wyborem Wirtualnego Biura Fintaxis Finanse jest fachowość działania. 

W ramach współpracy oferujemy:

  • jasną umowę najmu powierzchni biura 
  • korzystne warunki cenowe 
  • natychmiastowe informowanie o nadejściu korespondencji
  • skanowanie i przesyłanie korespondencji zaraz po nadejściu 
  • możliwość najmu salek konferencyjnych 
  • obsługę asystentki podczas spotkania z kontrahentem 
  • możliwość obsługi księgowej Państwa firmy przez nasze biuro
  • możliwość wsparcia przy poszukiwaniu środków finansowych z banków lub środków unijnych

Zapraszamy do obejrzenia biura przy ul. Szpaczej 18-20 we Wrocławiu.

Umowę najmu powierzchni biurowej podpisujemy w około 20-30 minut. Po podpisaniu umowy należy zgłosić zmianę adresu biura w odpowiednich urzędach, CEIDG, GUS lub KRS.

Oczywiście istnieje taka możliwość. Odpowiednio do formy płatności na jaką zdecydują się Państwo, miesięcznie, półrocznie, rocznie, taką zaproponujemy Państwu wysokość rabatu. Umowy mamy bezterminowe.

Powyżej umieściliśmy cennik, który można pobrać również w formacie pdf.

Po zmianie adresu prowadzonej działalności gospodarczej na adres Wirtualnego Biura Fintaxis Finanse we Wrocławiu nastąpi zmiana US na:

URZĄD SKARBOWY WROCŁAW PSIE POLE ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

Uwaga!

Nie każdy rodzaj działalności gospodarcza zmieni lokalizację US.

Zobacz kolejne informacje.

Po zmianie adresu prowadzonej działalności gospodarczej na adres Wirtualnego Biura Fintaxis Finanse we Wrocławiu nastąpi zmiana ZUS na:

ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I Inspektorat we Wrocławiu ul. Władysława Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław.

Uwaga!

Nie każda działalność gospodarcza zmieni jednostkę ZUS.

Zobacz kolejne informacje.

W przypadku Jednoosobowej Działalności Gospodarczej zmiana adresu firmy, czyli np. wybrania Biura Wirtualnego Fintaxis Finanse, nie wpłynie na zmianę adresu urzędu. Przedsiębiorca zawsze podlega pod Urząd Skarbowy wedle miejsca zamieszkania.  

Po zmianie adresu Jednoosobowej Działalności Gospodarczej na adres Biura Wirtualnego Fintaxis Finanse, nie zmieni się adres Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Przedsiębiorca zawsze podlega pod ZUS wedle miejsca zamieszkania.  

W przypadku zmiany adresu Spółki Cywilnej i wyborze Biura Wirtualnego Fintaxis Finanse we Wrocławiu, nastąpi zmiana Urzędu Skarbowego pod kątem rozliczania podatku VAT od sprzedanych towarów i usług oraz podatku PIT od pracowników. Firma będzie podlegała pod US Wrocław Psie Pole.

Jeżeli chodzi o rozliczenie podatku dochodowego PIT wspólników to podlegają oni pod Urząd Skarbowy wedle swojego miejsca zamieszkania.

Po zmianie adresu Spółki Cywilnej na adres Biura Wirtualnego Fintaxis Finanse we Wrocławiu, nastąpi zmiana Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w celu dokonywania rozliczeń składek od zatrudnionych pracowników. Firma będzie podlegała pod ZUS we Wrocławiu ul. Władysława Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław.

Jeżeli chodzi o rozliczenia składek za wspólników to podlegają oni pod ZUS wedle swojego miejsca zamieszkania.

W przypadku Spółki Jawnej i zmianie adresu prowadzonej działalności gospodarczej na adres Wirtualnego Biura Fintaxis Finanse we Wrocławiu zmieni się US na w związku rozliczania podatku VAT od sprzedanych towarów i usług oraz podatku PIT od pracowników. Spółka będzie podlegała pod Urząd Skarbowy Wrocław Psie Pole.

W celu rozliczania podatku dochodowego PIT wspólników Urząd Skarbowy pozostanie bez zmian i obowiązywać wedle miejsca zamieszkania przedsiębiorcy.

Po zmianie adresu Spółki Jawnej na adres Wirtualnego Biura Fintaxis Finanse z Wrocławia, nastąpi zmiana Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w celu rozliczania składek od zatrudnionych pracowników. Spółka będzie podlegała pod ZUS we Wrocławiu ul. Władysława Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław.

Natomiast rozliczenia składek za wspólników podlegają pod ZUS wedle miejsca ich zamieszkania. 

W przypadku Spółki z o.o., która posiada osobowość prawną, po zmianie adresu na adres Biura Wirtualnego Fintaxis Finanse we Wrocławiu, nastąpi zmiana adresu Urzędu Skarbowego w celu rozliczania: podatku PIT za pracowników, podatku CIT, podatku VAT.

Po zmianie adresu Spółki z o.o., na adres Biura Wirtualnego Fintaxis Finanse we Wrocławiu, nastąpi zmiana adresu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych na adres:

ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I Inspektorat we Wrocławiu ul. Władysława Reymonta 4/6, 50-225 Wrocław.

Kadry i płace
Czytaj Więcej →
Finanse
Czytaj Więcej →
Ubezpieczenia
Czytaj Więcej →
Fintaxis Finanse - Departament Wsparcia Biznesu